úterý 15. dubna 2008

Nase plany...

Dostudovat, zacit pracovat, vdat se (ozenit se), prvni dovolena v Chorvatsku, prvni auto, vetsi byt, povyseni v praci, druhe auto, druha dovolena v Chorvatsku, prvni dite, a tak dale a tak dale....... :o))


Tak tohle u nas zarucene nefunguje :o)))


Kazdy clovek urcite aspon trochu planuje. Stejne je to i u nas, akorat v tom rozdilu,ze nase plany se meni vetsinou ze dne na den ;o)))) (my uz jini nebudem :-) Nastesti mame v tomto oba stejnou povahu a nemame radi presne nalainovane plany napr. petiletku dopredu.

Je to pro nas dobrodruzstvi, kterym si radi zpestrujeme svuj zivot.


Nevedet, co bude zitra, kde budeme za mesic, kde budeme bydlet za 2 mesice, v jake zemi, v jakem meste, kde budeme pracovat za 1 rok. Zda se vam to silene? Nekomu to tak muze pripadat, ale to je nas momentalni zivot, ktery se nam libi a ktery mame radi. (nemame zatim zadne zavazky, tak si to muzeme dovolit).


Planu do budoucna mame velikou hromadu, ale protoze tady nechci psat neco co se nakonec vubec neuskutecni napisu vam jenom o tom jak budeme travit mesic kveten. Tento plan je uz na 99 procent jisty a uz se zrejme nezmeni. (u nas je ale mozne vsechno :-)


Protoze v puvodnim planu bylo zabalit zivot v Irsku na konci kvetna a vratit se se vsemi vecmi do Cech. Uzit si 3 mesicni dovolenou na kolech po Skandinavii a v zari se odstehovat do Svedska. Nelenila jsem a v unoru jsem si zaplatila v Cechach intenzivni 10 denni kurz Sportovni a rekondicni masaze a pote 5 denni kurz Hot stone masaz. (kurzy uz jsem chtela absolvovat loni pred odjezdem do Irska, ale nenasla jsem terminy, ktere by mi vyhovovaly)






Jelikoz ale clovek mini a zivot meni (teda tady jsme to opet zmenili my :o)) a nakonec zustavame jeste rok v Irsku (nejspise do konce brezna 2009 – ale berte to, prosim, jako hooodne predbeznou informaci :o) musela jsem resit otazku jestli kurzy absolvovat a jak to udelat s dovolenou, protoze kurzy celkem zaberou cely mesic. Nakonec jsem zkousela sefa ukecat na 2 tydny dovolene a 2 tydny neplaceneho volna. Povedly se bohuzel jenom 2 tydny dovolene, protoze kolegyne, ktera me vzdycky zastupuje jde na konci kvetna na operaci. Mam moznost tedy absolvovat pouze 10denni kurz sport. a rek. masaze, coz me trosku mrzi, ale neda se nic delat. Jsem rada, ze jsem dostala dovolenou aspon na 14 dni, protoze kurz uz jsem mela cely zaplaceny. Letenku mam koupenou na 7.5. a zpatecni na 20.5 z Prahy do Dublinu. Masersky kurz se kona v Ceske Lipe, takze celou svoji 14 denni dovolenou budu jenom v Cechach a na Moravu mi tentokrat bohuzel nevyjde cas :o((

A co bude delat moje draha polovicka?

Dlouho premyslel (asi jedno odpoledne:-), jak aktivne vyuzit svoji dovolenou, kam si zajet, jak si ji uzit....

Prisel s napadem letet do Cech, vyzvednout nase opravene kola i s brasnama (ktere mely byt puvodne nachystane pro cestu do Svedska) a po vlastni ose se dopravit zpatky do Irska.
Samotnemu by mu bylo smutno, tak oslovil nejvetsiho sportovce cele rodiny a ten po prvnim telefonatu prikyvl. Deda by si takovy vylet nemohl nechat ujjit.... a ja mu moc dekuju, protoze aspon vim, ze Rada nepojede sam a hlavne dekuju za to, ze mi sem dopravi moje kolecko.
Pojedou s plne nalozenyma brasnama, spacakama a stanem, ktery se stane cca na 14 dni jejich asi jedinou strechou nad hlavou.

Rada tedy odlita do Cech 4.5. druhy den s dedou vyzvednou kola ze servisu, dokoupi potrebne veci na cestu a pravdepodobne v utery 6.5. vyrazi smer Sumava a pak uz jenom po cyklostezkach smer Roscoff – pristav ve Francii. V Irsku by se meli vylodit bud 22. Nebo 25.5. podle toho jak na tom budou casove a proste podle toho jak se jim bude chtit...

No, radeji bych jela s nima a dovolenou si poradne uzila (kurz mam denne od 8-19 hodin – coz bude asi pekny zahul), ale masersky kurz se mi muze v budoucnu hodit a chlapi si to urcite uzijou vic sami dva bez zenske, ktera by jim furt do neceho hudrovala :o)))

Takze SPORTU ZDAR ...

A cyklistum preju slunecne pocasi, aby si to krasne uzili a v poradku a hlavne ve zdravi dorazili do cile. (budu vas cekat doma s nejakym dobrym obidkem:-)

5 komentářů:

Mišáci řekl(a)...

Mišáci si už dopředu objednávají několik hodin masáže:-). Už se moc těšíme!

P.S. Váš blog nepoznávám, už začínám být nervózní, že ztratíme průběžné vedení v počtu článků. Jen tak dál:-)

Anonymní řekl(a)...

Ahojky no já nestačím koukat, ale děsně se už těšíme na masáže i si klidně zajedeme k Vám do Irelandu. Jen tak dál se psaním, aspoň máme co číst před spaním.
TAk zatím páčko K+D

Radek Hojgr řekl(a)...

Tak to si piste Misaci ze ztratite vedeni - pristi mesic nas ceka injekce - Radka masaze a ja kola. Tzn. inspirace vic nez je zdravo :)

Radek Hojgr řekl(a)...

Nechceme byt nijak nezdvorili, ale cas jsou penize a tak jsme se rozhodli vybirat za kazdou masaz minimalne 30 euro bez ohledu na pohlavi a stav.

Autor: Radosh, manager NEJ maserky na celym worldu

Anonymní řekl(a)...

Ahojky, Zaoceánci, tak my už začínáme na ty masáže pomalu šetřit - do léta budeme jíst jen chleba a pít jen "čistou" vodu z vodovodu. Už se těšíme až se budeme koukat na moře.
Mějte se fajn a
pozdravujte všechny racky

mamka a ťaťka