pátek 4. dubna 2008

Nestiham, nestacim...

Pred par tydny jsem brouzdal po internetu a hledal neco, kam bychom mohli s Raduli ukladat fotky aby si je mohla prohlizet cela rodina. Najednou jsem na googlu nasel kombinaci blogger.com a program picasa2. Blogger na psani textu a picasa na jednoduche pridavani a vytvareni fotogalerii. Jak uzasne...

Par hodin jsem mel co delat abych pochopil souvislosti a principy - slo mi hlavne o co nejjednodussi spravu. Jakmile se podarilo, napsal jsem hned par clanku (asi 3), z toho 2 zustaly nekolik dni rozepsane a nepublikovane. V te dobe uz tu byli ale i Luk s Michi a jak jsem jim o tom zacal povidat, nejak je to oslovilo a rekli si ze to zkusi taky. Blog zalozen, par dni ani radka az pak po malem hecovani se hlavne teda Luk PORAAAAADNE rozepsal - viz. http://misaci.blogspot.com

No a toto je vlastne duvod proc pisu tento clanek: Lukine stves me :))) Sem myslel ze to zabalis ale ty kurnik jedes na namastenych bobech :) Zpomal nebo svuj blog ukoncim s ostudou :)

3 komentáře:

Mišáci řekl(a)...

Jedu na namaštěném bobu s tryskovým pohonem, tak šup...zařaďte třetí kosmickou, ať nás doženete. Vidíte, že občas píšu o úplných blbostech...o to je to větší zábava:-). Tak jedéééééééééééééééém, my na vás chvilku počkáme(nebudem psát víc jak jeden článek za dva dny:-))

Radek Hojgr řekl(a)...

Jeden clanek za dva dny - tomu rikas ze pockate??? Kdyz se podivas na nasi historii clanku tak to vychazi snad ani ne jeden na tyden :)))

Anonymní řekl(a)...

Tož si trochu pohněte, stejně tam nemáte moc co dělat..:-) A my se aspoň zasmějeme a něco dozvíme.
Zdraví Vás mamka z Ostravy