pondělí 16. června 2008

10 dni s masazi...

Asi bych mela nejdrive zacit tim, proc jsem se vlastne na takovy kurz vubec prihlasila, co??? Ja ale vlastne ani nevim, proste me napadlo, ze by bylo dobre umet nekoho namasirovat a mozna by me to mohlo i bavit, no a mozna bych se tim mohla i budoucnu zivit, tak proc ne :o)

Rekla jsem si, ze bych mela zacit od zacatku - nejdrive si udelat zakladni kurz - sportovni a rekondicni masaze a potom pripadne navstivit i ostatni kurzy (napr. lavove kameny, aroma masaz, indickou masaz hlavy, apod.) A tak jsem v unoru koukala na internet a hledala co nejrychlejsi variantu tohoto kurzu. (2 mesice dovolene v kuse by mi urcite u sefa neprosly).

Po chvilce hledani jsem nasla idealni variantu - 10 denni intenzivni kurz s ubytovanim v Krasne Lipe. (http://www.dotekyduse.com/) Copak ja vim, kde lezi Krasna Lipa :o) Koukam na mapu no a zjistuju, ze je kousek od Liberce, coz je idealni, protoze muzu navstivit sestricku se svagrikem a skouknout jejich novy bytecek. No a je to naplanovano :o)) Jak jednoduche.... (jeste se musim pochlubit, ze jsem mela hodne velke stesti na letenky - zpatecni letenka Dublin - Praha me vysla jenom na 1300 Kc i se zavazadlem :o)

Asi 2 tydny pred odjezdem do Cech jsem zkousela ukecat sefa jeste o 2 tydny neplacene volna (stihla bych navstivit celou nasi rodinku a taky absolvovat dalsi kurz - Lavove kameny).

Bohuzel mi to ale nevyslo, ne ze by sef byl takovy krutas, ale jedna kolegyne skoncila, protoze ceka miminko a druha musela jit na operaci :o((

Takze navstevy o par dnu, teda spise mesicu musim odlozit :o(

Do Cech jsem dorazila ve stredu 7.5. v 11 hodin a z Prahy jsem hned frcela do Liberce, kde uz jsem byla domluvena s Vladkou na obed. (trajdat po Praze se mi teda vubec nechtelo, ono s 16 kg baglem by to asi nebylo nic prijemneho :-)

Po obede, jsem si u segry v praci odlozila batozinu a vyrazila na nakupy. - teda spise na kukandu, ale tak jo par veci jsem si koupila :o)

Vecer jsme si dali vinecko a po 3 mesicich jsme zase poradne pokecali.

Kurz mi zacinal az v patek 9.5. takze jsem mela jeste jeden den volna. Takze huraaa na hory - na Jested. Pro me to byla premiera, pro segru spise bezna prochazka, protoze na Jestedu byla x-krat a hlavne na neho kouka kazde den z okna v obyvaku a decaku.



Vyslo nam skvele pocasi a vyslap byl cupr, no a to ceske pivecko na vrcholu to byla balada :o) (Mely jsme plzen s cesnekackou, mnam, mnam...)

Dalsi den me Vladka s Misou zavezli do Ceske Lipy (cca. hodku cesty z Liberce) a tam to vsechno zacalo :o)....

Zacatek byl naplanovan na 14 hodin (aby meli vsichni cas na dojezd, asi polovicka lidi, vcetne lektora byla z Moravy)

Na misto (kulturni stredisko - Kino) jsem dorazila si 10minut pred zacatkem, uz tam par lidi postavalo, tak jsem se k nim nesmele pridala :o)

No a pak jsme zacali... Nejdrive klasicke predstavovaci kolecko - bylo nas tam 8 zenskych a dva chlapi + lektor. Vekova hranice 19 - 62 let (a to doslova). Vetsina lidicek uz mela nejake kurzy za sebou a nejkeri si tento dodelavali jenom aby mohli dostat zivnostak.

Prvni den byl spise takovy seznamovaci a David (lektor) nam vykladal co je potreba vsechno zaridit, pokud si chce nekdo otevrit salon, apod. Hooodne zajimave veci, dal nam i dost typu, jak se daji obejit nektere nelogicke pozadavky hygieny, atd.. :o)

Prvni den jsme skoncili uz okolo 18 hodiny a pak jsem se sla ubytovat. Bydleli jsme v ubytovne :Tovarna - centrum volneho casu:

No a bydlela jsem s zenskyma na petiluzaku :o))) Jako na tabore :o))


Nejdrive jsme z toho byly vsechny vydivocene, protoze jsme vubec nechapaly jak se tam budeme v peti lidech ucit, jo a hlavne, coz bylo samozrejme dulezitejsi bylo to, ze jsme meli na patre pouze 1 damske WC :o)

Ubytovna je to ale fakt moc pekna, vsechno je nove zarizene - cela budova byla zrekontruovana v roce 2007, kdy dostalo mesto, teda spise vesnice Krasna Lipa dotaci okolo 86 milionu na rozvoj turistickeho ruchu. (v Krasne Lipe zacina tzv. Ceske Svycarsko)

Druhy den uz jsme zacinali v 9 rano a koncili az okolo 18 hodiny. Cely den anatomie....... brutus...

A v nedeli opet cely den anatomie.... Kosti, svaly, kde se ktery na co upina, kde na jake kosti konci, jake ma funkce v kloubech apod.

Vsichni jsme meli hlavy jako melouny, ani ne tak velke, ale opravdu dost dute :o)

V sobotu a v nedeli vecer jsme dali na rady Davida, ktery rikal, o vikendu se jeste neucte, nechejte to ulezet a zacnete od pondelka. Pana ucitele je treba poslouchat, takze jsme oba vecery stravili v hospudkach, kde jsme trosku popijeli a povidali.

(Jeste jsem zapomnela podotknout, ala to urcite vsichni vite, na konci kurzu byl jak pisemny test z anatomie, tak prakticka zkouska)

V pondeli jsme opet zacali v 9 rano a to uz nebyla zadna anatomie, ale konecne jsme se zacali ucit masirovat, prvni den siji a zada. Druhy den nohy zezadu a opakovani sije a zad, treti den noha ze predu a opakovani nohy zezadu, atd. atd.

Vsechny dny probihaly zhruba stejne. Rano od 9 jsme se ucili masirovat novou latku, ve dvojicich jsme se za dopoledne vystridali, pak jsme sli na hodku na obed a odpoledne jsme vetsinou opakovali masaze z predesleho dne, abychom si to zazili. Koncili jsme okolo 17 hodiny, pak jsme si koupili neco na vecu a pak, no pak jsme se ucili. Musim rict, ze jsme se ale opravdu srotili kazdy den minimalne 2-3 hodky a vecer jsme se s holkama navzajem zkouseli. Po celem tydnu nam z toho sla uz hlava kolem a o terminech flexe, extenze, abdukce a addukce se nam i zdalo :o)

Bydleni na petiluzaku se nakonec osvedcilo, protoze jsme se tam sesla cupr parta zenskych a po vecerech u nas bylo opravdu veselo :o)

Behem jednoho odpoledne jsme byli na exkurzi ve firme Nobilis (http://www.nobilis.cz/), kde nas majitel provedl firmou a kde jsme si mohli koupit olejicky, kremy apod. Taky jsem neodolala a par jsem si jich koupila, ted tim masiruju chlapi doma :o) A protoze bylo krasne pocasi, tak jsme po exkurzi vyrazili asi na hodinovou prochazku na rozhlednu Vlci hora. Byla to nadherna prochazka sedli jsme si tam do travy a odpocivali, ale porad se nam hlavou honilo, ze se zase vecer musime ucit...

Nechci tady rozepisovat kazdy den a nechci zabihat do pobrobnosti uz tak je ten clanek dost dlouhy a myslim ze ani nemusim psat, ze jak uceni masazi, tak byt masirovan bylo fakt hooodne, hooodne prijemne...

Uteklo to jako voda a najednou prisla nedele - den zkousek. (kurz koncil az v pondeli, ale zkousky byly uz v nedeli, to kdyby nahodou nekdo potreboval opravny termin, tak to mohl zkusit hned dalsi den).

Rano uz holky honily na zachod strevni problemy, jine meli migrenu, apod. proste klasicke nervy pres zkouskou :o)

Test jsme psali hned v 9 hodin rano a bylo na nej 45 minut na 56 otazek. Aby clovek prosel bylo potreba nemit vic nez 14 chyb. Behem 20 minut nam do David opravil a rekl nam vysledky, vsichni krome 1 typka prosli :o) (toho typka mi nebylo ani lito, von byl fakt dost divnej a nejak do te nasi party nezapadal...,) No a pak jsme si sli postupne vytahnout otazky a zacali masirovat.

Chtela jsem cokoliv jenom nee hrudnik a bricho, protoze tyto dve casti tela jsme se ucili az naposledy a jeste jsem je nemela zazite... No a hlavne moje dvojnice (holcina se mnou ve dvojici - Andrejka nechtela abych si vytahla hrudnik, protoze ten se samozrejme masiruje bez podprsenky a ona se hrooozne stydela. Co myslite, ze jsem si vytahla??? :o))) Bricho... (nastesti pro Andrejku). Nastesti jsme mohli koukat do svych poznamek, takze po 10 minutach mela Andrejka bricho namasirovane a bylo to :o)

Praxi nakonec udelali uplne vsichni.
Zkousky jsme skoncili okolo 14 hodky, takze jsme pak vyrazili na slavnostni obed a vecer jsme to trosku oslavili v mistni hospudce (byl to fakt oddych, ze uz jsme se konecne po tydnu nemuseli vecer ucit)

V pondeli dopoledne jsme dostali certifikaty, prohodili si telefony, emaly a frceli vsichni domu.


Teda ja jeste do Liberce, do Irska jsem se dostala az o den pozdeji. No a ve stredu uz me cekala opet robota :o( Ale ve ctvrtek jsem si uz vyzvedla Radu s dedou v pristavu :o)

Podtrzeno, secteno, na kurzu jsem potkala skvele lidicky a naucila se paradni veci, takze vubec nelituju, ze jsem takto stravila svoji 14 denni dovolenou. Klidne bych jela zas (ale uz by tam mohlo byt min toho uceni :o)

Na kurzu jsem zjistila, ze me to fakt bavi, takze ted masiruju jako o dusu :o)
(uz jsem si objednala knizky na Indickou masaz hlavy - hosi mate se na co tesit :o)
Tady mate par fotek

6 komentářů:

Luk řekl(a)...

Tak to je mazec!! It is a biggest story of all stories:-). Zítra si beru dovču, protože tohle si chci přečíst v klidu:-)!

Martin a Jitka řekl(a)...

Nooo urcite je dobre ze mas ten kurz . To se nestrati a ja uz si obednavam masaz az prijedu za Lukem . Teda jestli me prijmes :) a chtel bych namasirovat to bricho pac slysim prvne ze se masiruje :)

PS:paradni fotecky

Radek Hojgr řekl(a)...

jasan, pisu si te do diare :o)

Luk řekl(a)...

Fotky - super, článek - perfektní, masáže od Tebe - báječné. Ještě na něco jsem zapomněl:-)?

Radek Hojgr řekl(a)...

Kurnik, pomalu abych si zacal Adulku hlidat - same superlativy tady na ni padaj, jeste se mi do ni nekdo zamiluje kdyz vyzkousi jeji masaz:)

Takze bacha na me jo!!! :)

Luk řekl(a)...

Copak, budeš mě chodit po nocích strašit v bílých hadrech a s pytlem na hlavě:-)?