sobota 7. června 2008

Počítače stále umějí překvapit

Přestože už jsem nějakou tu dobu nad různýma počítacíma strojema strávil a něco se do nich nahleděl (dokonce díky nim jsem dnes musel koupit i mučidlo - viz. podrobný popis - holt bolavá záda spraví pouze pohyb a náprava svalstva - teda aspoň v to doufám a doufám že pár dní dál doufat budu), dokáží ještě stále překvapit.

Stalo se to zrovna dnes. Koukám do něj, něco upravuju, něco čtu a zároveň prohlížím fotky od Luka. Najednou je tu - chybová hláška. Už už jsem jí chtěl odkliknout se standardním nezájmem ale čímsi mě zaujala. Upřel jsem na ni oči a skoro jsem nevěřil co tam vidím. No schválně posuďte sami:

Překvapení!

Myslím, že se programátoři konečně chytli za hlavu a začali dělat chybové hlášky i pro normální smrtelníky. No řekněte, není toto lepší než jakási chyba: syntax error at access violation xc2224000x122363? :)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Tak to je přesně něco pro mě, díky...
mamka