sobota 7. června 2008

Zapomněl jsem... část 1.

No raději zřizuju i tento seriál na pokračování, protože toho bude asi spousta co do série "Bezdomovcem..." zapomenu dát a bylo by škoda se o to s vámi nepodělit.

Na tento nápad jsem přišel když jsem prohlížel fotogalerii z cyklovýletu s Dijou. Objevil jsem jednu, která obzvláště stojí za to a byla mým favoritem. Celou dobu v průběhu psaní "úvodního slova" jsem si říkal - nesmím zapomenout - inu stalo se.

V průběhu oněch dvou dní, co jsme balili a zajišťovali všechno co zajištěno být mělo jsme mimo jiné koupili i cyklopláštěnky. No a asi by nebylo dobrě si je vyzkoušet až v dešti někde na cestě nééé?

Slušivá co? :)

No a jak nakonec zrovna tato dopadla? Přestože si jí koupil Dijo tak skončila zde v Irlandii protože Raďule Diju ukecala a koupila ji od něj - prý si může v ČR koupit další. A tu bohužel tak nádhernou nesežene :) Jen škoda že není růžová, to bych v ní snad jezdil já...

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ty jsi změnil orientaci? :-)
mamka

Radek Hojgr řekl(a)...

Dyt me se ruzova vzdycky libila :)