neděle 8. června 2008

Přirozený vývoj?

Poslední dobou se mi zdá že přirozeným vývojem můžu nazvat snad vše. Věci okolo mě prostě tak nějak plynou a vše co se děje se mi obzvláště poslední dobou zdá tak nějak jako přirozený proces. Všemu musí něco předcházet a logicky zas něco následovat.

Tak nějak jsem si toto uvědomil když jsem byl na onom bezdomoveckém výletě na kolech. Souvisí to hodně s tím, jakou krajinou jsme projížděli, jaké jsme zažívali strasti a radosti. Jsem člověk, který vcelku rád poznává nové věci, nové prostředí a někdy i nové lidi :) Toto všechno jsme na kolech zažívali, jen mi tam možná něco chybělo (přestože šlo o úžasnou akci která mi hodně dala). Pak jsem na to jednou večer přišel.

Ubytovali jsme se v kempu na břehu Bodamského jezera, postavili stan a vedle nás jeden němec. Jen přijel jinak, přijel na mašině. Malý stan, vařič a ešus, večer plechovkové pivko a koukal na jezero. Byl sice sám a já bych toto chtěl určitě prožívat s mojí nejdražší polovičkou Aďulkou, ale i tak jsem mu tak nějak záviděl.

Nešlo tady o to že je na břehu jezera a kouká do něj. Šlo o to, že se za den přesunul o bůhví kolik stovek km a teď relaxuje. My jsme to s Dijou sice mohli též, ale vždycky jsme byli tak vyplivnutí, že jsme našli místo na spaní, něco poklábosili u večeře a pak na kutě. Možná to bylo nezvykem na takový zápřah, ale i tak... No a navíc když se k tomu přidá samotný požitek z jízdy... Sice jsem seděl na mašině jen párkrát, ale i tak si to doufám dovedu představit :)

No a konečně se teda dostávám k tomu přirozenímu vývoji - od této chvíle jsem si začal motorkářů tak nějak více všímat a domů jsem dojížděl s novým snem. Začíná se mi pomalu plnit, včera jsem si pořídil hadry:

BMW Rallye 2 hadry

Jsou jeté, ale je to to nejkvalitnější v čem se dá jezdit, dokonce s goratexovou vložkou. Je to řada BMW rallye 2.

No a jsem vlastně u podstaty celého článku, rád bych zkusil trošku obměnit tento stroj

Favorit Panther

za tento

BMW R 1150 GS

1 komentář:

Radek Hojgr řekl(a)...

Mas stesti, ze jsi me z toho nevynechal :o)))
Adulka