pondělí 30. června 2008

Jedna technická...

Tak to bych samozřejmě nebyl já, abych neměl zas něco k mapám. Tentokráte se jedná o dodatek k článku Atomyxe - doporučuju jej přečíst dříve než budete pokračovat ve čtení následujícího textu.

Na tomto výletě jsem s sebou měl GPSku a tak si nesmím nechat ujít příležitost se trošku prezentovat daty která jsem naměřil. Zapnul jsem ji hned na parkovišti. Naštěstí je už vybavena citlivým chipsetem pro příjem signálu, takže ji nemusím mít pověšenou na krku a tak jsem ji zase schoval do batohu a ona si v klidu zaznamenávala údaje o poloze. Na zpáteční cestě se ozvala slabým pípnutím, tak jsme vyměnili baterky a pak jsem ji zas až v cíli vypnul.

Moje GPS - GPSMAP 60CSx

No a teď doma koukám a stahuju data. Je to úžasná věc. Však uvidíte.

Všechno jsem to nahrál do programu Google Earth - kdo nezná, vřele doporučuju. Je to super prográmek, ke stažení zadarmo, kde je možné prohlížet hory ze všech stran.

Stažená data jsem teda nahrál do hototo prográmku a prohlídnul. Udělal pár snímků pro představu:

Pohled na vrchol i s naší trasou 1

Pohled na vrchol i s naší trasou 2

Pohled na vrchol i s naší trasou 3

No a nakonec jsem si ještě vygeneroval dost zajímavý výškový profil:

Výškový profil našeho výstupu

No a pak jsem ještě provedl další parádičky a nakonec je výsledek v našich známých mapách od Gůglu.



Zvětšit mapu

Žádné komentáře: